Sunday, February 20, 2011

Mrs. Zach's First Give-Away : Free Photoshoot Uols!

Tukang tulis... Syida@Mrs K at 1:02 AM

Alaaaaa nak jugak join contest nih walaupun tarikh tutup hari ini.... Tak kira nak jugak. Sebab dah tertarik menarik tertawan kat blog nih http://umyraepisode.blogspot.com. Memalam buta ni (ops pagi!) dok melayan blog terperasan pulak contest ini...utk pengetahuan Mrs Zach...ni lah kali pertama saya join GA okeh...

Dear Mrs Zach...
Sangatlah teringin utk mengabadikan photo keluarga yg paling canggih tahap gaban sebab nak letak tengah2 rumah supaya hari-hari dapat tengok dan belek. Walaupun saya tak la secun Erra Fazira ker, Siti Nurhaliza ker, tapi saya teringin nak jadi model utk tatapan saya sekeluarga. Pose yang paling sesuai utk saya pastilah bersama suami & anak-anak tercinta sebab takde maknenya nak posing2 bagai tanpa orang2 penting ini.....Lagipun saya rasa dengan gambar yang mantop itu dapatlah saya poyo kat Kakak saya aka Along sebab saya tau mesti dia jeles sekali. Dan sudah pastinya dia pun sibuk nak buat jugak..hahahah... Dan saya paling pasti adik2 saya terutamanya Cik Emma Sayang akan guling2 tengok saya dan keluarga ada koleksi photo cam artis dan family dalam magazine gitew...(heheheh...I know u will read this Emma....u are not qualified sebab blom kahwen...)

So dearest Mrs Zach...
Saya dengan tanpa segan silu berharap entry saya dapat menarik perhatian anda yer.... Bertambah glamer birthday party anak2 (kena combine tiga beradik sebab Mama Abah kede..) saya next month kalau dapat bergambar sakan ala2 party bollywood/hollywood sebab ada photographer professsssional......hahahah

Takkan nak letak gambar cam gini kat ruang legar rumah kan...kesian Mr Hubby muka separuh....sebab tu kami sangat memerlukan hadian ini..hahahah

Kepada sesiapa yg jugak teringin nak berposing dengan kualiti gambar yg mantop silalah cuba2 nasib macam saya ok...



0 nak komen..:

 

Mama vs Dunia Baru Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting