Tuesday, August 25, 2009

Alamak!....

Tukang tulis... Syida@Mrs K at 7:56 AM
Aisey dah pukul 5 dah?....takpe kejap je ....zzzzzzz

"Alamak!..syida dah kol 5.25..cepat sahur.."

Itulah alarm clock saya pagi ni. nasib baik suami terchenta tersedar...apa lagi dgn pantasnya saya bangun tapi nak tersembam balik sebab bangun terkejut...pening... Ini la akibatnya kalau kejap..kejap..kan dah terbabas. Dan pagi ini kami bersahur macam kilat. Makan pun macam tak kunyah jer..terus telan. Takpe yg penting dapat minum & makan fng (heheh..saya rasa mummies yg bf mungkin tahu..) Settle semua saya & hubby terdiam kejap. Letih makan kelam-kabut... Tu la lain kali alarm dah bunyi bangun terus jangan kejap-kejap-kejap.

3 nak komen..:

emma mohd sham said...

ni pun mak kata 'tak cerita pun'

emma mohd sham said...

abis angah abis :P

Mrs K@Syida said...

ni yang maleh ader blog nih..abih aa balik raya nanti..waaaaa

 

Mama vs Dunia Baru Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting