Saturday, August 29, 2009

Jemputlah ke kedai saya!!....

Tukang tulis... Syida@Mrs K at 8:16 AM
Sebelum ni saya ada citer saya sibuk dgn projects saya kan...haaa ni nak habaq mai nih..ok rapat-rapat...mari dekat....

My little projects?....I really fond of accessories...I have lots of collection of it. Masa kerja dulu tak lengkap dressing saya tanpa accessories. My friends pun ramai yg tegur I have lots of collection. Collection yang hancus pun banyak...heheh lasak sangat kot. My craze over girly accessories has drawn myself to create my own. I also makes bracelets for my little girl to match with her dress or romper. Suka sangat bila pakai matching dgn my girl..dulu asyik gayakan anak lelaki dengan hubby jer so sekarang Mama pun nak bergaya jugak lah since dah ada geng.

Therefore, I have created "TisyaSara Collection" where I sell personalized accessories as well as accessories which I bought during my travelling or sightseeing. Hope readers sudi-sudilah drop by at http://tisyasara.blogspot.com to view my collections. Perhaps ada yang berkenan dihati. Bolelah bergaya di Hari Raya nanti. Please double click at the link posted at the side bar and you'll be at my shop..hehehe..

Another of my little project is "TisyaSara Secret Closet". Blog ni saya buat khusus untuk selling preloved and new item selain dari girl/ladies accessories. Masa masih bekerja dulu, tak dinafikan saya shopaholic sikit. Berdarah jugaklah kad kredit saya kena swipe. Kalau kad tu boleh cakap, mesti dia jerit kat saya...(dan masa tu sure saya terus insaf kot!?) Lagipun saya swipe masa saya merayap sorang-sorang lepas kerja(hubby gi meeting!..konon nak isi masa lapang..huhuhu) atau lunch hour. So hubby tak dapat nak melarang. Tau2 dah beli. Saya senyum cam kerang busuk jelah tiap kali hubby tegur.

Jadi bila dah resign ni kemas2 ler secret closet saya yang tah aper2 saya selit. Korek2 jumpa la baju yg pakai sekali je..yang tak pakai pun ade sebab tak sesuai, langsir2 yg saya beli siap2 before rumah kami siap konon2 bole pakai tapi rupanya measurement lari dan macam-macam la lagi. Books pun banyak sebab dulu masa kerja kat Jalan Yap Kwan Seng, KL saya & hubby travel naik komuter, so perjalanan makan masa 1 jam, saya habiskan masa dengan membaca selain tidur....

So kawan-kawan, jemput la ke kedai saya yer. Jual Murah jer... please double click kat sidebar untuk terus melompat ke kedai saya, takpun type http://ts-secretcloset.blogspot.com Buat masa ni saya baru upload my preloved novels. Retail price saya beli dulu ranging from RM 11-14.90 tapi sebab preloved saya jual dgn RM 8 shj (condition masih okey tau)..kalau nak buat present pun boleh. Saya akan balutkan dan send to the special ones free of charge sempena promosi bukak kedai, tapi pembalut hadiah tertakluk pada pilihan TisyaSara Secret Closet la yer.

TisyaSara Secret Closet will offers variety of stuff ranging from clothing, beauty products,home furnishing,gift item,IT product etc. So...selalulah datang ke kedai saya ye for latest update. Kat sini adalah sebahagian item picked from TisyaSara Collection.Kalau ada yang berkenan di hati sudi-sudikanlah ke blog saya.Thanks & Happy Shopping!...
















3 nak komen..:

emma dangdut said...

handmade la.walawei. :D

emma dangdut said...

saya sudah melihat sendiri menggunakan pancarindera saya.gelang babynya sangat cantek!

kalau saya ada anak saya akan pakaikannya serupa mami jarum.heehe :D

Syida@Mrs K said...

alo...bodek lebih nampak..nak discount ler tu..

 

Mama vs Dunia Baru Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting