Saturday, December 31, 2011

LENCANA SEKOLAH DAN AIRMATA

Tukang tulis... Syida@Mrs K at 1:08 AM
Dah pukul 1 pagi nih..mata cam tak boleh lelap. Dok pikir sok twin dah ada orientasi tahun 1. Baru kejap tadi Mama terhegeh-hegeh jahit lencana sekolah...waaaa...sedey....dah lebih 10 tahun tak buat benda ni. Last masa nak masuk form 5. Masa tu lencana iron on jer. Sekolah twin ni kena jahit pulak. Ingatkan kacang jer...tapi payah gak sebab kena jahit kat poket. Dah nak siap satu lencana baru perasan terjahit poket sekali...haish!*...nampak sangat failed jadi tukang jahit.hihihi...

Dalam dok menjahit ni...teringat masa twin kecil. Standard la...Mama bab2 ni memang emo sikit...hahaha...Tak sangka cepat masa berlalu...dah nak 7 tahun dua beradik ni. I am not worried of being old...betul...tapi I'm worried how old I can see them grow....Setiap ibubapa pastinya nak yang terbaik untuk anak-anak kan...Same goes to me & hubby. Semoga anak-anak kita membesar menjadi insan yang beriman, berjaya dan dihormati. Amin...

p/s Mama learnt that.....it is not them who afraid to let go my hands...BUT I AM the one who afraid to let go their hands.....waaaaa....they are growing older and wiser.....

0 nak komen..:

 

Mama vs Dunia Baru Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting