Sunday, August 1, 2010

Budak tecik dah baik demam, Abang2 pulak demam!

Tukang tulis... Syida@Mrs K at 3:01 AM

Jangan tak tau muka cam ayu gitew tapi biler meragam horror!!..dah 2 malam budak tecik saya nih meragam sakan. Puncanya?,,,nak tumbuh 2 batang gigi geraham. Tisya demam dari hr Selasa(27 July 2010)dan alhamdulillah hari Sabtu dia dah ok. Malam hari Rabu dan Khamis umpama malam yg sgt mencabar jiwa dan raga saya sebagai ibu. Meragam tahap gaban Mama cam nak meroyan. Susu sikit, tido, jerit..itu la kejenya. Siang tak nak makan sgt wlpn peberet dia. Jenuh la Mama cari idea kasi dia nak makan. Kadang2 rasa cam tak kuat dan tak layak jadi mak sebab tak bole tahan dgn dugaan anak2. Lagi satu habit Mama cepat ngelabah sket kalau anak2 tak sihat. Sampai tak leh tido.
Dan tengah malam cam ni Mama tak tido lagi sebab twin pulak demam. Siap meracau-racau okeh. Ubat punggung pun dah bagi sebab panas sgt badan dua bradik nih, Tadi baru jer nagis2 sebab risau. Ni tak leh tido sebab dok berjaga takut tetiba tempreature naik. Mr Hubby tak tau nih saya berjaga kalau tak mesti dia paksa tido. Ya Allah kasihanni lah anak2 ku. Jauhkan la dari segala penyakit yg membahayakan anak2 ku. Amin.

3 nak komen..:

emma mohd sham said...

wah!! sudah pandai guna php!!bis la bill mlambung!!

Mrs K@Syida said...

yelah...laptop pun dah pandai okeh...bahaya budak tecik nih tau..

emma mohd sham said...

tah tah tisha ade blog.baik check!! :P

 

Mama vs Dunia Baru Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting