Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Tukang tulis... Syida@Mrs K at 9:48 AM
Alhamdulillah...ramadhan menjelma lgi. Saya masih bernafas untuk meraikannya.



Saya mohon ampun dan maaf atas segala salah dan silap saya. Mohon apa jua kelanjuran yang saya lakukan antara sedar dan tidak dimaafkan.

Semoga amalan kita diberkati dan kita bersabar dalam menjalani ibadah puasa kali ini.

To my mom and dan, my parents in laws, my sisters and brother in laws saya mohon maaf zahir dan batin serta halalkan makan minum saya. Salam Ramadhan.

p/s sudah hampir setahun kejadian tu berlaku rupanya. Tetiba hati jadi pedih kembali. Mohon Allah jauhkan segala musibah dan berkati kami sekeluarga. Amin...

0 nak komen..:

 

Mama vs Dunia Baru Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting