Wednesday, May 16, 2012

Twin teachers

Tukang tulis... Syida@Mrs K at 9:09 AM
boys 1st ever teacher..Ms Ng

2nd teacher...the gentle ms Grace

3rd teacher..awesome Ms Tan


Prasekolah Moment..
Pn Zalina, Pn Haidah, Pn Anis & Cik Ani
SELAMAT HARI GURU kepada cikgu2 yang membimbing anak2 kami. Terima kasih dan semoga cikgu2 semua terus sukses dan bahagia selalu.

Sekarang boys dah 7 tahun, dah darjah 1 pun. So far Alhamdulillah they love school and their teachers. They especially adore their Pn Nur Afwa (Guru BI), Pn Nurzaimah (Guru BM/Kelas), Ustz Hidayah, Cikgu Abu Hakim, Ustazah Hapizan dan Uztazah Suzana.

Mama & Abah cuma harap anak2 membesar dgn baik dan bijak. Seimbang dari segala segi dan menghormati guru tak kira yang dulu atau sekarang, suka atau pun tidak.

Selamat Hari Guru juga kepada my mom (pensioner), my sister Cik Uteh, my brother in law Idrus Saadi. Selamat Hari Guru dan terima kasih tak terhingga kepada semua guru yang pernah membimbing Mama dari sekolah rendah, menengah, college, UiTM dan kelas tarian. Maafkan segala salah dan silap saya dan semoga cikgu2 semua sentiasa gembira dan sihat sejahtera..

p/s....Pn Tuan Sharifah Nor Riha....where are you? miss you very much!...your advice still lingered in my head...Ustazah Fatahiah....ampunkan saya...saya bersalah dulu...:(

0 nak komen..:

 

Mama vs Dunia Baru Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting